Laptop_bup.png
bup

voor boekhouders

BUP is het online klantportaal waar al jouw applicaties samen worden gebracht op één plek.

OVER BUP

bup
voor boekhouders

Waar de automatisering van boekhouden samenkomt in één klantportaal

bup is het online klantportaal waar al jouw applicaties samen worden gebracht op één plek. Ons klantportaal is dé oplossing voor gestructureerd communiceren met jouw klant, de tijdigheid en volledigheid van jouw dossier te waarborgen en documenten te laten autoriseren en uit te wisselen. Met geïntegreerd klantsupport functie, financieel dashboard en single-sign on bespaart je veel tijd.

Demo
Communicatie

Geïntegreerde klantsupport

Door de supportfunctie waarborg je een overzichtelijke en volledige communicatie voor jouw klant en jezelf. Statussen, toekennen van teamleden en opvolging. Niets schiet ertussendoor. Veilig, eenvoudig en AVG proof.
samenkomen

Alles op één plek
voor jou als boekhouder

Het klantportaal van BUP zorgt ervoor dat de output vanuit jouw verschillende applicaties op één plek samenkomen.

Het verbindt jouw klant met jouw productiestraat via gegevenskoppelingen en waar nodig Single-Sign on. Of het nu gaat om een financieel dashboard, het ondertekenen van de jaarrekening, diversen belastingaangiften of de koppeling met jouw CRM pakket. Jouw boekhouding kan vanaf nu overzichtelijk en gestructureerd online gedaan worden vanuit één plek

  • Klanten eenvoudig uitnodigen
  • Geïntegreerd klantsupport
  • Digitale ondertekening documenten
Demo
dossier

Tijdigheid en volledigheid dossier

Elke keer een mail opstellen als je een nieuwe klant wilt onboarden of gegevens voor de jaarrekening of inkomstenbelasting nodig hebt? Door middel van het klantportaal van BUP bespaar je de tijd door te werken met standaard vragenlijsten en geautomatiseerde signalering en opvolging.

Hiermee kun je heel eenvoudig de tijdigheid en volledigheid van een opstart van een klant, dossieroverdracht bij de vorige adviseur, jaarrekeninginformatie of overige dossierstukken waarborgen.

demo
onboarding

Flexibel
en geautomatiseerd

De output van de boekhouding wordt geautomatiseerd aangeboden aan jouw klant.

Daarnaast wordt de input van jouw klant geautomatiseerd verwerkt in bijvoorbeeld jouw CRM pakket, fiscale aangifteprogramma, administratiesysteem of documentmanager. Door het automatiseren van de boekhouding scheelt het veel tijd en kun jij overzichtelijk te werk gaan. Stap je over van boekhoudpakket? Geen probleem. Het klantportaal van BUP functioneert als flexibele schil voor jouw productiestraat waardoor jouw klant niet wordt lastig gevallen.

bup dashboard
Kenmerken

Belangrijkste kenmerken van bup

Tijdsbesparing
  • Klanten eenvoudig uitnodigen (Simplicate CRM koppeling)
  • Alles op één plek
  • De klantkaart als overzichtelijk dossier
  • Geïntegreerd klantsupport
  • Gegevensuitwisseling met de belangrijke spelers
  • BUP is er altijd: vervang eenvoudig een achterliggende dienst
Handig!
  • Geconditioneerde vragenlijsten voor de boekhouderij
  • Vragenlijsten kunnen worden verlegd naar derden
  • Digitale ondertekening documenten
  • Documentarchief (koppeling Microsoft Sharepoint / Onedrive)
  • Voor jouw klant inzicht door koppeling Exact Online
  • Veilig en AVG-proof

Bekijk ook de Blogs pagina voor verdieping op de functionaliteiten.
Samen met boekhouders

Door en voor boekhouders

BUP spreekt uit ervaring. Bij het succes van ons klantportaal zijn namelijk diverse boekhoudkantoren betrokken. Door hun input zijn wij in staat een hands-op oplossing te bieden. Of dit nu is als volgende stap in het boekhouding automatiseringsproces of als eerste stap naar de digitalisatie van jouw boekhoudkantoor.
bup aangifte
22a15234f73f79db922a98b4456e83b8_f197.jpg
Tim Hoogveld & Ferdinand den Hartog (Den Hartog & Hoogveld)

Winnaar Exact Crowd award en benoemd NOAB Kantoor van de Toekomst

Wij merkte dat wij veel tijd kwijt waren om een klant ‘aan te hangen’ en het dossier gegevensgericht te onderhouden. Voor de klant bleek dit soms ook een onduidelijk en moeizaam proces. In BUP hebben wij de oplossing gevonden. Doordat alles vanuit één plek wordt gecommuniceerd met en vanuit de klant hebben wij veel tijd bespaard. De koppeling met onze applicaties voor gegevensuitwisseling dragen daar ook aan bij. Waardoor wij de volgende stap in onze dienstverlening hebben kunnen zetten. De toegevoegde waarde voor ons klant heeft meeholpen in de adaptatie door diezelfde klant. Voor hen een klantportaal met gestructureerde en overzichtelijke informatie en communicatie.

Neem contact op

Neem contact met ons op via telefoon, e-mail of met onderstaand formulier. We horen graag van je!